Otse põhisisu juurde

2 kuud on möödas!


Hey kaasaelajad!
Minu kaks kuud BeFit2017 raames on lõppenud. Täna teen kokkuvõtte tulemustest. Lisaks annan näpunäiteid, kuidas tulemusi saada kiiremini.

Üldiselt kui olen aus, siis näen peeglist üsna väikeseid muutuseid, sest pilk peatub jalgadel (reitel), mis pole suurt muutust läbinud. Küll aga rinnust on selgelt näha, et muutus on - sellist lodevat kihti pole enam peal. Samuti on talje mõõdud ühed suurimad, mis on muutunud. Täpsemalt näete allolevast tabelist. Üks hea asi veel: muutus on olnud järjepidev, kahe kuu lõikes, mõlemal kuul on samapalju cm kadunud.



Küll aga on mul lugejatele/kaalulangetajatele küsimus. Kuidas saab kõige kiiremini/efektiivsemalt jalgades olevat üleliigset põletada? Palun nõuandeid kas Instagrami (@triinutreenib) või siia kommentaaridesse. :)

Loomulikult pean ma kiitma FitLap-i, sest on tunda, et see tõepoolest toimib. Kui suuta järgida toitumist, siis tegelikult langebki kaal kiiremini. Minu suurim võitlus baseerubki sellel - toitumise järjekindlusel. Terve selle perioodi ma aga Fitlappi ei järginud. Umbes viimased 2 nädalat tagasi ostsin paketi. Jätkan kindlasti ja kavatsen ka mingiaeg teha postituse enda lemmikretseptidest.
Ja kui aus olla, siis usun, et paljuski kaalulangus toetubki sellel, et ma oma toitumise korda saaksin. Niiet HOPE!

Mida ma olen õppinud?
Ei tasu endale koju osta asju, mis ahvatlevad ja pole head harjumused toidulaual. Kui osta, siis midagi minimaalselt. Lõpuks on olukord, kus sul on palju kraami kodus, mida ei tohiks süüa, aga prügikasti ei raatsi visata, siis tulebki kogu see söök endale sisse ajada. Nii lihtne ongi rasvuda!



Tahan tänada kõiki minu jälgijaid ja kaasaelajaid kogu südamest. Ma teen küll seda kõike enda pärast, kuid tore on seda jagada ja Teie tagasisidet saada!

Järgmisena ootab mind pühapäeval ees Viimsi jooks, kus läbin 7km-se käimise raja. Ja juba peagi kohtume Pärnus - suvemekas, kus kavatsen teha päevas nii palju trenne kui suudan. Tuleb põnev katsumus ja ei jõua ära oodata.

Kui mul jätkub veel kaasaelajaid ja lugejaid, siis ma siinkohal ei lõpeta, vaid tegutsen blogis ja Instagramis edasi. Tean, et pikk tee on veel minna ja ma SOOVIN oma kehaga veel palju vaeva näha! Progress on olnud, kuid minu jaoks mittepiisav! Seega KEEP GOING!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

KUIDAS SAADA PAREMASSE VORMI?

Hey! Täna annan mõned head nõuanded ja info algajatele, kes ei tunne kaalu langetamise teemal ennast päris kodus.




Mina olen kaalulangetamise teel hetkel. Mul on eesmärk saada väiksemaks oma keha rasvaprotsent ja suuremaks tahan saada lihasprotsenti. Mida ma selleks tegema pean?
Üldiselt naistel on normaalne tarbida päevas ca 1500-2000 kcal. Vastavalt vajadusele! Mina tean, kehaanalüüsi ja treeneri jutu põhjal, et kui tahan kaalu alandada, siis peaksin päeval sööma ca 1600-1700 kcal. Jah, ma räägin just täna ainult toitumisest! Sellepärast, et see on kõige tähtsam asi kaalu langetamise juures. Sa võid ju trennis käia, aga kui sa see kaotatud ca 300-600 kcal endal kodus kohe kahekordselt sisse tagasi sööd, siis pole trennist kasu. Olgu, nii palju on, et peki (ahh mulle üldse ei meeldi see sõna) alla jäävad lihased, sa tunned küll neid, aga kusagilt neid paraku ei näe.
Eelnevates postitustes mainisin, et mida ma enda eluviisis muutnud olen, sellest saad aimu SIIN. Kuid mida ma siis TÄPS…

BeFIT2017 VS MyTeam Madness VS Fitlap

Tänaseks osalen kolmes erinevas projektis. Räägin neist veidi lähemalt.
Esmalt on seesama blogi loodud BeFIT2017 Challenge jaoks. See konkurss tähendab mulle pidevat enesega tegelemist ja aktiivse elustiili kasvatamist. Projekt ise minu jaoks saab läbi 09.05. Juba varsti! Tunnen, et pean veel-veel pingutama. Ma ei ole hetkel veel kaugeltki endaga rahul.  Kuid rahul olen ma sellega, et alates jaanuarist 2017 olen palju teadlikum tarbija ja liikuja. Ma tean, millest kaal tõuseb ja tean kuidas tulemusi saavutada. Kõige raskem on olla järjepidev ja leida aega kõigele sellele keskendumiseks. Aga ma proovin ja püüan edasi! Ma tahan vormi saada :)
MyTeam Madness on MyFitnessi üritustesari, kus kuni juuli lõpuni tuleb regulaarselt trennis käia, samuti on 5 üritust, kus kõik osalejad kokku saavad ja mõõtu võtavad. See on lahe, kuidas MyFitness motiveerib inimesi rohkem trennis käima. Eile avastasin enda jaoks jälle uue lemmiku - BodyJam, mis on tantsuline. Oi, sinna ma üritan igal võimalusel …